Vilkår

Almindelige betingelser for smartphoto Nordic AB (herefter smartphoto)og smartphotos produkter og tjenester.

Oprettelse som kunde

For at kunne benytte vores online-tjenester, skal du først registreres som bruger. Personlige oplysninger behandles med stor fortrolighed. Dine personlige oplysninger beskyttes, og vil ikke uden dit samtykke til at blive videregivet til andre virksomheder.
Når du udfyldt dit personlige brugernavn og password, skal du acceptere vores betingelser og vilkår ved at klikke på feltet "Jeg accepterer smartphotos betingelser og garantier". Herefter kan du benytte vores online-tjenester.
Som bruger skal du oplyse smartphoto™ om din sande identitet, og du er ikke berettiget til at anvende web service anonymt eller under falsk identitet. Du kan kun oprette dig som bruger en gang.
På "Mine sider" kan du altid se dine personlige data. Der kan du også ændre dine oplysninger og vælge, om du ønsker at modtage tilbud eller ej.
Midlertidig eller permanent adresseændring skal ændres straks på "Mine sider" for at sikre levering uden forsinkelse. For at sikre levering til rette adresse bør eventuel ændring af adresse altid ske inden en ny bestilling.

Afbestilling

Når du har klikket på "Bekræft" begynder produktionen af din ordre. Da alle produkter i vores katalog bliver tilpasset den enkelte kunde, har du ingen fortrydelsesret eller afbestillingsret på din ordre. Dette gælder også for analog udskrivning.
Disse betingelser er i henhold til Forbrugeraftaleloven § 12, stk. 2 omhandlende forbrugerens fortrydelsesret.
smartphoto™ tager intet ansvar for forkert anvendelse af rabat koder, når købet er gennemført. Hvis du har spørgsmål vedrørende anvendelsen af rabat koder, bedes du altid kontakte kundeservice før du foretager dit køb.

Tilbudskoder

smartphotos tilbudskoder kan bruges ved køb på www.smartphoto.dk. Du kan kun bruge en tilbudskode per ordre. smartphoto™ tager intet ansvar for forkert anvendelse af rabat koder, når købet er gennemført. Hvis du har spørgsmål vedrørende anvendelsen af rabat koder, bedes du altid kontakte kundeservice før du foretager dit køb.

Betaling

Som kunde hos smartphoto ™ kan du betale via bankoverførsel. Når du betaler via bankoverførsel, modtager du besked om at overføre fakturabeløbet til smartphoto™’s konto. Du bedes notere ordrereference og din id på overførslen. Vi begynder at producere din ordre, så snart det fulde fakturabeløb er indbetalt på smartphoto™’s konto. Det betyder også, at du som kunde betaler eventuelle omkostninger forbundet med betalingen til banken.
Hvis den samlede bestilling overstiger kr. 750 kræver smartphoto™ forudbetaling fra Visa, MasterCard eller PayPal. Du kan altid vælge forudbetaling selvom ordren er på mindre end kr. 750.

Levering

smartphoto er ikke ansvarlig for forsinket levering, som skyldes eksterne samarbejdspartnere.
Under fanebladet 'Levering' på hver produktside finder du de leveringstid, der er aktuelle for det pågældende produkt. Du kan også finde disse oplysninger i prislisten. Det er ikke muligt at sende din leverance til en anden adresse end den der angives når du bekræfter din bestilling. Vi kan ikke lave om på adressen efter bestillingen eller sende pakken videre til en tredje part eller andet land.

Forsendelsesomkostninger

Se prisliste.
Under fanebladet 'Levering' på hver produktside finder du de omkostninger, der er aktuelle for det pågældende produkt. Du kan også finde disse oplysninger i prislisten.

Leverancer

I tilfælde af skade eller mangel på levering er det afsenderen af forsendelsen, som er ansvarlig for eventuel reklamation til postleverandøren. I tilfælde af at forsendelser af bestilte produkter ikke afhentes hos postleverandøren rettidigt pålægges du, som forbruger, at betale udgifter for returforsendelse og ekspedition, hvilket for nuværende er kr. 150,00. Efter en måned destrueres produktet.
Hvis du ønsker en levering til andre end dig selv, skal du vælge "Vælg flere personer" under "leveringsadresse". Benytter du denne mulighed, skal du bestille med forudbetaling.

Garanti

Vor smartgaranti gælder ikke, når kunden ikke tager hensyn til vore anbefalinger og information om billedkvalitet og produktresultat.

Reklamation

Hvis du ønsker at reklamere over billeder eller fotoprodukter, har du ret til at indgive en reklamation inden 14 dage fra fakturadato. Ved reklamation skal du altid kontakte kundeservice før du indsender pågældende produkt. Dette skal ske via telefon, e-mail eller post. Kontaktoplysningerne til kundeservice er anført nedenfor. Efter aftale med kundeservice kan du indsende billeder / fotoprodukter til smartphoto med deres oprindelige ordrekuvert, billede-fil / negativ og en skriftlig reklamation. Du beholder den originale faktura. Således at du kan betale fakturaen når reklamationen er færdigbehandlet af smartphoto.
Hvis du ønsker at returnere et bestilt produkt, bedes du venligst kontakte vor kundeservice.

Det er ikke muligt at sende din leverance til en anden adresse end den der angives når du bekræfter din bestilling. Vi kan ikke lave om på adressen efter bestillingen eller sende pakken videre til en tredje part eller andet land.

Email: kundeservice@smartphoto.dk Forbrugerrådet beskytter forbrugernes rettigheder. smartphoto følger Forbrugerrådet's anbefalinger.

Upload og lagring af billeder i elektronisk form

Som bruger af smartphoto og smartphotos online-tjenester kan du uploade og midlertidigt gemme dine billeder på smartphotos hjemmeside. Billederne gemmes uden omkostninger i 30 dage, hvorefter de slettes.

BEMÆRK: Billeder uploaded til smartphotos hjemmeside, kan ikke downloades tilbage til brugerens computer. Du er nødt til at gemme sikkerhedskopier af dine digitale billedfiler.

Du har alene ansvaret for at uploadede billeder ikke overtræder loven, moral eller etik. Du er tillige ansvarlig for at uploadede billeder ikke er i strid med anden parts ophavsret eller andre rettigheder. Skulle du uploade et billede, der giver anledning til skadesansvar over for smartphoto, vil dette ansvar alene pålægges dig som bruger og du påtager dig omkostninger forbundet hermed.
Ønsker du at andre har adgang til det materiale du har uploadet på smartphotos hjemmeside, kan du via 'Mine billeder' give andre personer adgang til dit materiale. Du accepterer samtidig at de personer som du giver denne rettighed kan få adgang til dit materiale på smartphotos hjemmeside. Du er imidlertid ansvarlig for eventuelle skader eller omkostninger smartphoto eller du som bruger kan påføres på grund denne tilladelse til at benytte dit materiale. Det er dig, der er ansvarlig for at sikre, at disse betingelser overholdes af andre brugere som du tildeler adgang til dit materiale.
smartphoto påtager sig intet ansvar for lagret materiale på hjemmesiden. Du er ikke berettiget til kompensation for lagret materiale på hjemmesiden, der gået tabt eller bliver beskadiget.

øvrige vilkår

smartphoto forbeholder sig ret til at foretage ændringer af disse vilkår. Hver gang du bruger denne service accepterer du at overholde de eksisterende vilkår.