smartgaranti

Smartgaranti

Vort mål: At du altid skal være 100% tilfreds med din ordre

Ved bestilling af fotoprodukter fra os ønsker vi, at du altid er 100% tilfreds med, hvad du får tilsendt. Hvis du f.eks. finder en stavefejl i din invitation eller opdager, at du fejlagtigt har valgt det forkerte billede til dit lærred, kan du bruge vores smarte garanti! Hvis noget går galt, vil vi tilbyde dig et nyt, lignende produkt uden ekstra omkostninger!

Send en e-mail til kundeservice (kundeservice@smartphoto.dk) med dit bestillingsnummer og skriv smartgaranti i emnelinjen - så når din sag til rette sted med det samme.

Indtast i din mail, hvilket fotoprodukt du vil omdanne (det går hurtigere, hvis du allerede i denne email klart beskriver, hvad der er sket, og medsender optagelser, der viser, hvad du beskriver i denne). Hvis der for eksempel er en stavefejl i din invitation, så vedlæg et billede, hvor stavefejlen er synlig.

Som svar på din mail vil kundeservice give dig enkle instruktioner om, hvordan du bruger vores Smartgaranti. Følg disse instruktioner og gå tilbage til kundeservice.

Hvis du har fulgt vejledningen, bekræfter kundeservice, at du kan genoprette din ordre. Husk, at du skal rette fejlen, før du bestiller på nyt. Vigtigt: Vent altid på kundeservicebekræftelse, inden du genbestiller.

Smartgarantien gælder for alle fotobøger, alle kalendere og kalenderbøger, alle fotokort, fotogaver, samt lærred og vægdekoration (herunder lærred, træ, aluminium, akryl og plakater).

Garantien dækker fejl i tekster, fotos og designvalg. For mere information om regler og undtagelser fra smartgaranti, læs venligst vilkår og betingelser *. Hvis du ikke er tilfreds med farvegengivelsen, printet på dit foto eller dit produkt, behandles dette som en klage, og i så fald kontakter du også kundeservice.

3 supertips som sparer dig masser af tid! - sådan undgår du simple fejl, når du afgiver din bestilling.

Tænk på, hvor godt det er, at der findes en smartgaranti, du kan bruge, når noget går galt. Men mange fejl er rene sjuskefejl, der let kunne undgås. Ved at følge disse enkle trin reduceres risikoen for, at noget bliver forkert. Det vil spare dig for meget tid, da du ikke behøver at ombestille.

1. Forhandsgransk altid dit produkt!
Når du skaber dit produkt, er der forhåndsgranskning på alle fotoprodukter. Tag dig tid til at gennemse dit produkt igen, inden du sender din ordre.


2. Hold dig inden for den stiplede linje
Når du skaber dit produkt, er det område, der følger med produktet, markeret med en stiplet linje. Det gælder for eksempel for lærredstryk. Kontroller altid, at det vigtigste i dit billede ligger inden for de stiplede linjer/rammer, og flyt/indstil dit billede så det, du vil have med på billedet, er inde. Hvis du vil være helt sikker på, at hele billedet kommer med, kan du tilføje en lille margen.


3. Korrekturlæs dine tekster
Læs venligst alle dine tekster omhyggeligt igennem for at undgå stavefejl. Hvis du har muligheden, bedes du bede andre om at gennemse teksterne.

3 supertips som sparer dig masser af tid! - sådan undgår du simple fejl, når du afgiver din bestilling.

Tænk på, hvor godt det er, at der findes en smartgaranti, du kan bruge, når noget går galt. Men mange fejl er rene sjuskefejl, der let kunne undgås. Ved at følge disse enkle trin reduceres risikoen for, at noget bliver forkert. Det vil spare dig for meget tid, da du ikke behøver at ombestille.

1. Forhandsgransk altid dit produkt!
Når du skaber dit produkt, er der forhåndsgranskning på alle fotoprodukter. Tag dig tid til at gennemse dit produkt igen, inden du sender din ordre.


2. Hold dig inden for den stiplede linje
Når du skaber dit produkt, er det område, der følger med produktet, markeret med en stiplet linje. Det gælder for eksempel for lærredstryk. Kontroller altid, at det vigtigste i dit billede ligger inden for de stiplede linjer/rammer, og flyt/indstil dit billede så det, du vil have med på billedet, er inde. Hvis du vil være helt sikker på, at hele billedet kommer med, kan du tilføje en lille margen.


3. Korrekturlæs dine tekster
Læs venligst alle dine tekster omhyggeligt igennem for at undgå stavefejl. Hvis du har muligheden, bedes du bede andre om at gennemse teksterne.