
Smartgaranti
Vort mål: At du altid skal være 100% tilfreds med din ordre
Ved bestilling af fotoprodukter fra os ønsker vi, at du altid er 100% tilfreds med, hvad du får tilsendt. Hvis du f.eks. finder en stavefejl i din invitation eller opdager, at du fejlagtigt har valgt det forkerte billede til dit lærred, kan du bruge vores smarte garanti! Hvis noget går galt, vil vi tilbyde dig et nyt, lignende produkt uden ekstra omkostninger!

Send en e-mail til kundeservice (kundeservice@smartphoto.dk) med dit bestillingsnummer og skriv smartgaranti i emnelinjen - så når din sag til rette sted med det samme.

Indtast i din mail, hvilket fotoprodukt du vil omdanne (det går hurtigere, hvis du allerede i denne email klart beskriver, hvad der er sket, og medsender optagelser, der viser, hvad du beskriver i denne). Hvis der for eksempel er en stavefejl i din invitation, så vedlæg et billede, hvor stavefejlen er synlig.

Som svar på din mail vil kundeservice give dig enkle instruktioner om, hvordan du bruger vores Smartgaranti. Følg disse instruktioner og gå tilbage til kundeservice.

Hvis du har fulgt vejledningen, bekræfter kundeservice, at du kan genoprette din ordre. Husk, at du skal rette fejlen, før du bestiller på nyt. Vigtigt: Vent altid på kundeservicebekræftelse, inden du genbestiller.
Smartgarantien gælder for alle fotobøger, alle kalendere og kalenderbøger, alle fotokort, fotogaver, samt lærred og vægdekoration (herunder lærred, træ, aluminium, akryl og plakater).
Garantien dækker fejl i tekster, fotos og designvalg. For mere information om regler og undtagelser fra smartgaranti, læs venligst vilkår og betingelser *. Hvis du ikke er tilfreds med farvegengivelsen, printet på dit foto eller dit produkt, behandles dette som en klage, og i så fald kontakter du også kundeservice.