Nu kan du vælge, hvordan du vil have dine fotoprodukter leveret til dig og spore din pakke!

Nu kan du vælge, hvordan du vil have dine fotoprodukter leveret til dig og spore din pakke!

Vidste du, at du nemt kan vælge, hvordan du vil have dine fotoprodukter leveret til dig? Det kan du gøre direkte i din indkøbskurv, inden du er færdig med dit køb! Hvis du vælger, at dine fotoprodukter skal leveres med din postekspeditør, får du det også sporbart, for et lille ekstra beløb. Nemmere end sådan her blir det ikke. Vi har sammensat en trinvis vejledning om, hvilke valg du kan vælge imellem, og hvordan du skal gå videre. Er det ikke smart?!

To almindelige spørgsmål, der kommer til Smartphotos kundeservice er, hvor ordren er henne, og hvornår den vil blive leveret. Som kunde kan du nemt besvare disse spørgsmål selv ved at vælge den rigtige leveringsmetode, når du bestiller dine fotoprodukter.

Levering af fotoprodukter – vælg mellem to muligheder

Når du laver dine fotoprodukter på smartphoto.dk og lægger dem i din indkøbskurv, vil du kunne vælge mellem to muligheder under trinnet ”levering”. Tænk nøje over, hvad der er bedst for dig. Er det for eksempel vigtigt for dig at kunne spore brevet/pakken, eller vil du hellere have det leveret direkte hjem? 

Mulighed 1. Til din leveringsadresse

Hvis du vælger den første mulighed med titlen ”Leveringsadresse”, sendes din ordre direkte til dig. Men hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet (eller hvis forsendelsen ikke passer ind i din postkasse) vil din postekspeditør efterlade en besked om afhentning. Beskeden tager du med til den leveringssted der står angivet. Husk at hvis du vælger den første mulighed ”Leveringsadresse”, så får din ordre ikke noget track & trace nummer. Så kan dit brev/pakke hverken spores af dig eller af os hos Smartphoto.

Tip: Hvis du bestiller store produkter, for eksempel større lærredsbilleder (60x40cm), bliver din ordre altid sendt til din leveringssted uanset hvilket valg du har gjort. Er du usikker på, om det produkt du har bestilt, tæller som ”stort”, anbefaler vi, at du i stedet vælger mulighed 2.

Hvad sker der, hvis jeg kommer til at vælge mulighed 1 og min pakke tæller som “stor” forsendelse?

Hvis du er kommet til at vælge mulighed 1 og postvæsenet mener, at din pakke er for stor, så bliver din pakke alligevel leveret til din leveringssted. Så vil du, når din pakke er ankommet til din nærmeste leveringssted, få en e-mail fra Postnord.

Mulighed 2. Til din leveringssted – med track & trace nummer

Den anden mulighed, du kan vælge, er at få din ordre direkte leveret til en leveringssted. Dette for en mindre ekstraomkostning. Fordelen med denne mulighed er, at du får et track & trace nummer på din forsendelse, uanset hvor lille eller stor din ordre er.

Sådan sporer du din pakke:

Hvis du har valgt mulighed nummer 2 “Til leveringssted med track & trace nummer” så vil du, så snart ditt fotoprodukt er producerat og har forladt vores fotolaboratorium, få en e-mail med et track & trace nummer. Det er dette track & trace nummer som du derefter kan bruge for at spore din pakke. Det gør du enten ved at gå ind på Postnords hjemmeside eller ved at downloade Postnords app. Hvis du downloader appen, så får du en besked, så snart der sker noget med din forsendelse. For eksempel at den er på vej til din leveringssted.

Sådan ved man, hvornår pakken kan hentes:

Når din pakke er ankommet til din valgte leveringssted, modtager du en e-mail (eller et SMS, hvis du har oplyst et telefonnummer) fra Postnord om, at din pakke kan hentes. Hvis du har downloadet Postnords app, modtager du også en besked der.

Hvis du har flere spørgsmål om levering eller leveringstider, så besøg vores hjemmeside. Du kan også tage kontakt med vores kundeservice.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *